ponedeljek, 26. november 2012

Kako vemo, da smo odločeni, da se spremenimo?

Ko se res začnemo spreminjati. Dokler pa samo govorimo, rada bi, imam željo…. , vse misli prihajajo iz glave, ne pa iz srca, se ne zgodi nič.
Tako nekako sem dobivala danes pouk na našem »višjem zavedanju«. Naravnanost na spremembe imam, a to je premalo. Nisem se še odločila. Zakaj pa ne, vprašam, saj vendar želim! Ker ne čutim dovolj velike vrednosti, je odgovor. Jaz pa tega ne vidim. Ne prepoznam.  Zaradi moje blokade? Mogoče, a ta ne more biti izgovor, da ne grem naprej. Saj se blokado da odpraviti – ko se bom odločila. Tudi, če ne razumem, lahko verjamem, da je tako. Jaz ne vidim, mojstrica vidi. Mene blokirajo moja stara sporočila, ki se zavedajoč se svoje moči oblastno sprehajajo po mojih možganih. Jaz, revica, pa jim pustim kraljevati. Kako dolgo še? Da imam naravnanost, da se spremenim, sem slišala z odra. Kako dobro dene, da le nisem čisto brezupen primer. Čeprav se mi na trenutke zdi, da to sem, pa se spomnim svojih rezultatov in odpre se mi pogled, da sem na pravi poti.
Kdaj se bom torej spremenila?
Hitro vključim svojo potrpežljivost in si rečem, da grem počasi naprej. Včasih se vprašam, če se za pojmom potrpežljivost ne skriva premajhna aktivnost, ko lepo »čičam in čakam«, kaj se bo zgodilo. Ampak mislim, da to ni bistvo. Dejansko sem potrpežljiva in čakanje me nikoli ni motilo (npr. v vrsti pred cestninsko postajo), samo, da mi ni bilo treba stati. Malo manj sem potrpežljiva v vrstah pred blagajnami, ker moram stati, a še vedno manj kot velika večina ljudi, ki lahko stojijo, pa jim je čakanje tako odveč. Zanimivo jih je opazovati, kako jezno gledajo okoli sebe….
Danes se v svetu dogajajo velike spremembe. Nič več ni tako, kot je bilo in že jutri ne bo več tako, kot je danes. Ljudje to različno poimenujejo. Razvijajo teorije, iščejo poti… Če pa pogledam, kaj je skupnega vsem razlagam, kaj je ta skupni imenovalec, vidim, da so to nova sporočila. Če ne obrneš pogleda, živiš v starem: v težavah, boleznih, strahu, skrbeh. Če obrneš pogled, zagledaš lepoto, zaupanje, zdravje, harmonijo, dobre odnose, blagostanje, radost, mir v duši…..
Pa naj mi še kdo reče, da se ne splača trenirati, kako iti v nov stil življenja, ki prihaja.
Veliko ljudi ve, da se dogajajo spremembe in to zelo hitro. Včeraj sem prebrala, da znanstveniki govorijo, da  Darwinove evolucijska teorija ne bo več držala, ker prihaja nova, tehnološka. Tudi tukaj moramo obrniti pogled. Tisti, ki se bodo še vedno držali starih resnic, bodo v njih tudi obtičali. Morda bodo s tem kar zadovoljni, kdo ve. Gotovo pa ne tako, kot tisti, ki bodo šli s tokom naprej. In teh je na svetu vedno več.
Pogledam na internet, v revije, na televizijo, poslušam pogovore v družbi.., polno je novih pogledov na svet, na človeka, na neskončne možnosti, ki jih imamo. Pred desetimi leti bi te zaradi takih pogledov izločili, danes ti prisluhnejo. Vesela sem , da je tako.

Ni komentarjev:

Objavite komentar